در نبرد تبریز-تهران قوشون سرخ تبریز بهتر از آبی ها جنگید

gustarish_tiraxtor
در هفته ماقبل پایانی لیگ برتر، دو بازی از دیدارهای حساس این هفته بین تیم های تبریزی و تهرانی در استادیوم های یادگار امام(سهند) و آزادی برگزار شد که در نهایت تراکتورسازی، نماینده محبوب آذربایجان توانست استقلال را در مقابل دیدگان هوادارانش با ۳ گل مغلوب کند در حالی که گسترشی ها در تبریز نتوانستند از پس مهمان تهرانی خود برآیند و با شکست سنگین زمین را ترک کردند.

در تهران، تراکتورسازی در مصاف با استقلال توانست این تیم را با سه گل سزار،رفیعی و نانگ مغلوب کند و با ۴۸ امتیاز در رده چهارم مانده و همچنان یکی از مدعیان صعود به لیگ قهرمانان آسیا باشد.

این دیدار حاشیه های زیادی را هم به دنبال داشت از جمله؛
☆ فحاشی با الفاظ زننده و حمله هواداران و لیدرهای استقلال به تماشاگران تراکتور قبل از ورود به استادیوم و در کل جریان بازی.
☆حرکت توهین آمیز و عجیب مهدی رحمتی گلر استقلال به سرمربی تراکتورسازی که کارت زرد داور را برای او به دنبال داشت.
☆ استقبال سرد هواداران تراکتور از این دیدار مهم علی رغم تبلیغات گسترده رسانه ای باشگاه و رسانه های محلی برای حضور هرچه بیشتر تماشاگران در استادیوم.
☆ و جالب اینکه تراکتور حسرت برد در تهران را برای استقلالی ها به سه سال رسانده است و اگر سال بعد را هم در تهران نبازد دوباره برابر استقلال به نماد ۴ می رسد.
درتبریز، گل های محمد ابراهیمی و داریوش شجائیان هم نتوانست آبی و زرد پوشان تبریز را نجات دهد و گسترش فولاد در برابر تیم پیروزی تهران با نتیجه ۴بر۲ مغلوب شد و در حالی که اکثر فوتبال دوستان تبریزی در خانه هایشان تماشاگر بازی تراکتور بودند از حریف خود نتوانست امتیازی بگیرد.
گسترشی ها که همه دیدارهای خانگی خود را در استادیوم اختصاصی خود برگزار می کردند در تصمیمی عجیب از سوی سازمان لیگ مجبور به بازی در یادگار امام شدند و به نشانه اعتراض کمالوند سرمربی این تیم نیمکت نشینان خود را در نیمکت مهمان مستقر کرد.
و از عواقب منفی این تصمیم برای گسترشی ها حضور هواداران تیم پرسپولیس بیشتر از تیم تبریزی بعد از سال ها بود.
و اتفاق ویژه این دیدار شادی جالب فرشاد احمدزاده بازیکن پرسپولیس بعد از زدن گل اول تیم خود به  گسترش فولاد بود که نوشته ” یاشاسین ارومیه ” بر زیر پیراهن خود را به نمایش گذاشت.

IMG_20160508_232510

مطالب مرتبط

3 دیدگاه‌

  1. نبی الله بایقوت گفت:

    یاشاسین.

  2. قاراپاپاق گفت:

    او قدر کی تراختورون غلبه سیندن سئویندیم گسترشین ده اوتوزماغیندان ناراحات اولدوم و حالیم توتولدو. انشالله گلن ایل تیملریمیزین یاخجی گونلرین گوره ریخ

  3. رشدیه گفت:

    یاشاسین تراختور

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *