ایرانسل با مشترکین آذربایجانی به زبان ترکی صحبت خواهد کرد

ایرانسل با مشترکین آذربایجانی به زبان ترکی صحبت خواهد کردبه گزارش روابط عمومی ایرانسل، مشترکان ترک زبان ایرانسل در برخی از شهرهای ترک نشین ایران، از این پس هنگام تماس با مرکز شبانه‌روزی ارتباط با مشتریان، به صورت خودکار به کارشناسان همزبان خود مرتبط خواهند شد و به انتخاب خود می‌توانند با زبان محلی از خدمات مرکز ارتباط با مشتریان استفاده کنند.

در مرحله نخست این طرح، مشترکان ترک ایرانسل در استان‌های آذربایجان شرقی و غربی، اردبیل، زنجان، قزوین و همدان، پس از تماس با شماره ۷۰۰، به صورت خودکار به مرکز ارتباط با مشتریان منطقه‌اي ایرانسل در تبریز هدایت می‌شوند و کارشناسانی که قادر به تکلم به زبان ترکی هستند، به درخواست‌ها و مشکلات آنها رسیدگی می‌کنند.

این اقدام در صفحات اجتماعی از سوی بسیار ی از کاربران بخصوص ترک‌های ایران با استقبال گسترده‌ای که همراه برخی از انتقادات در زمینه نحوه انتخاب زبان معیار ترکی است روبرو شده است.

بلکه بو یازی‌لاری دا سئوه‌سیز!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *