شهر چهاربرج دارای فرمانداری می شود

22

این سخنان نماینده محترم شهرستانهای میاندوآب، تکاب و شاهیندژ در شب اربعین حسینی در مسجد باب الحوائج(موغدم لر مچیدی) این شهر خطاب به مردم بود. ایشان اظهار داشتند که به زودی چهاربرج دارای پست فرمانداری می شود. عیسی زاده در ادامه به موضوعاتی چون مشکل بیکاری جوانان اشاره کرده و تاکید نمود که رسیدگی به این مشکل کار نماینده مجلس نیست و وزارتخانه بسیار طویلی به نام وزارت کار باید به این مشکل رسیدگی کند.
در ادامه ، سخنرانی ایشان رنگ وعده وعیدهای انتخاباتی به خود گرفت و باز هم مثل نمایندگان چندین سال اخیر شهرستان میاندوآب قول پیگیری و احداث جاده بناب به نقده، اتوبان کردن جاده های مواصلاتی شهر چهاربرج بخصوص جاده چهاربرج-ملکان، و انتقال آب کشاورزی از جیغاتی چای با خط لوله به چهاربرج را مطرح نمودند.
سوالی که دراینجا به ذهن ما خطور می کند این است که چرا نمایندگان محترم تنها در زمان انتخابات است که می فهمند چهاربرج چه مشکلات اساسی دارد و چرا تنها در این ایام است که تصمیم می گیرند این مشکلات را حل نمایند؟ آیا وجود فرمانداری در چهاربرج مهمترین دغدغه مردم این شهر است؟ و آیا اصلا نمایندگان مجلس در دادن فرمانداری به یک شهر می توانند نقشی داشته باشند؟

مطالب مرتبط

6 دیدگاه‌

  1. Qarapapaq گفت:

    کئچن انتخالاتدادا بو سوزلر دئییلیردی . سونراکی لاردادا دئییله جک ،آما هرنه اوز یئرینده قالاجاق

  2. Qarapapaq گفت:

    قصدیم بیر کاندیدانی خاراب ائله مک دئییل آما هر کاندیدا اوز تکراری سوزلرین هر انتخابات زامانی دئییر و نارین پارالارینا عمل ائلیییر

  3. ائلناز گفت:

    دادن فرمانداری به یک شهر و یا تبدیل آن به فرمانداری ویژه از اختیارات وزارت کشور بوده و بر اساس معیار جمعیتی به یک شهر داده می شود.

  4. houshang گفت:

    آقای نماینده :چاربورجون جوانلاری ایشسیزلیق دغدغه لری واردی . یوزده هشتاد درصد اهالی جواندیر . بیز اوز کندیمیزی ایسته ییریک . کندیمیزین سویون .اکینچیلیگین . ایندیسه اکینچیلیک یئرلری ایل به ایل آرادان گئدیر و او کی اهالی نین باش دولاندیرماسیدیر بانک لارین 30 درصده یاخین درصددی پوللاریدیر .

  5. انیب گفت:

    سلام / آقا بشنوید و باور نکنید .. اصلا مگه نماینده میتونه یک بخشی رو شهرستان کنه !!!این جزو وظایف وزیر کشور هست و یک سری المان و مشخصه هایی یا ظرفیت هایی باید بخش داشته باشه تا بشه شهرستانش کرد مثلا حداقل باید 30 هزارنفر جمعیت داشته باشه ..که هیچ کدام از این ظرفیتها و المان های شهری متاسفانه در چهاربرج نیست . پس دوستان بصیرت داشته باشند و گول وعد و وعید های نمایندگان را نخورند .

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *